Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nedokážu si představit, že by tuto zemi zastupovala před celým světem tato vláda, tento premiér, tento prezident. O byrokratickém aparátu a rozhádaných občanech nemluvě.

1 0
možnosti
VH

No vidite a svete div se tato vlada i parlament tuto zemi pred celym svetem zastupuje! A at je jaka chce, porad je nase, to je treba si uvedomit.

1 0
možnosti
AR

Co jste to za strana, která letos v květnových volbách docílila necelých 10 tisíc hlasů = 0,4% a vy osobně pouhopouhých 68, slovy šedesát osm;-D;-D od voličů z celé republiky;-(;-(!! Jste k smíchu i k pláči.

0 0
možnosti
DR

Ale to jste těmi Vašimi stupidními výkřiky přece i vy taky.

0 0
možnosti
DR

V podstatě to samé tvrdím já už dávno takže karma. R^

2 2
možnosti
JC

PROČ LŽEŠ? PROČ SVOJE DOMNĚNKY VYDÁVÁŠ ZA DIV NE SVĚTOVÝ A JEDINĚ PRAVDIVÝ NÁZOR CELOZEMĚKOULE !!!

1 5
možnosti
Foto

Neslyšel jste někdy, někde, o tom, že lidé píší své názory a ty se samozřejmě různí.Nevidím, že by pan Malach psal něco o jediném názoru celé zeměkoule. Jen se zdá, že vy jiné názory těžce snášíte.

A navíc jste jaksi omylem panu Malachovi začal tykat, jako byste se znali ze stranické schůze, o čemž velmi silně pochybuji.

4 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 687x
Vystudoval jsem a živím se ekonomií. V současné době jako soudní znalec o odvětví oceňování podniků. Mám malá dvojčátka, která mi v současné době vyplňují skoro všechen volný čas. Jsem členem Strany nezávislosti České republiky.

Seznam rubrik