Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

R^ Nikdy mi hlava nebrala, že když už ten dotační kolotoč rozjeli, nevytvořili k němu i funkční a důsledný kontrolní systém. Takhle to vypadá, že s korupcí od začátku počítali a vyhovuje jim

0 0
možnosti
PK

Problém je, že už založení EHS, tedy "nižší formy" (mnoho lidí si myslí, že EU by se k ní měla vrátit), je spojené s velkými dotacemi. Bez dotací francouzským zemědělcům by žádný motor NSR + Francie nevznikl.

0 0
možnosti
TT

To je všechno pěkné, ale mezi řádky nepříliš skryté volání po vystoupení z toho spolku je nereálné. Když se člověk podívá, komu de facto patří ČR, je jasné, že by czexit měl za následek úplně normální bídu, ten by si její majitelé líbit nenechali.

0 0
možnosti
LC

Jj, ještě si to pamatuju, jak jsme v roce 2000 vařili puškvorec a pekli chleba z otrub.

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 687x
Vystudoval jsem a živím se ekonomií. V současné době jako soudní znalec o odvětví oceňování podniků. Mám malá dvojčátka, která mi v současné době vyplňují skoro všechen volný čas. Jsem členem Strany nezávislosti České republiky.

Seznam rubrik