Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proč se divíte, když tam posíláme kousky jako byl Ransdorf, Mach, teď Konečná?

Pak se může někdo divit, že to tam zavání nějakým tím neomarxismem? ;-D

1 0
možnosti
VV

No, on i ten pan co je tam za lidovce se tam zrejme bije za Nory, Svedy a kdekoho, ale ze by se zajimal o CR jsem tu od nej jeste necet.

0 0
možnosti
DR

Ano správně. Namísto těchto zlosynů si tam hýčkejme mistry jako Pospíšil,Polčák nebo Niedermayer že.

1 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 687x
Vystudoval jsem a živím se ekonomií. V současné době jako soudní znalec o odvětví oceňování podniků. Mám malá dvojčátka, která mi v současné době vyplňují skoro všechen volný čas. Jsem členem Strany nezávislosti České republiky.

Seznam rubrik