Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem z druhé strany barikády. Ke dvěma znaleckým posudkům jsem znalci v podstatě diktovala údaje, které nebyl schopen z technických materiálů vyčíst. Když padaly kolem r. 2005 hurdiskové stropy, znalecký posudek na příčinu poruch vypracoval ústav, který zhotovitelské firmě prováděl atesty a vydal jí akreditaci k výrobě. Jiný znalecký posudek v jiném sporu, který si vyžádal soud, byl tak neodborný, přímo hloupý, že i soudce s ním odmítl pracovat. Pokud nový zákon o soudních znalcích zlikviduje takové, na které jsem narazila, bude to jen ku prospěchu

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, já samozřejmě souhlasím, že i v tomto oboru jsou lidé kvalitní, průměrní a podprůměrní. A to nechci mluvit o posudcích zpracovaných na objednávku. Jsem plně pro, aby se špatné posudky sankcionovaly a klidně tvrději než teď. Co mi ale vadí, je že kvůli několika "potížistům" budou postiženi všichni. To je bohužel u nás trend ve všech oborech.

0 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas. Dělal jsem znalce v oboru 20 let a loni na podzim jsem tuto činnost ukončil. Důvodem bylo značné znepřehlednění celého systému, povinnost jezdit k soudu i u zcela jasných případů (tedy celý den v háji pro zodpovězení jedné či dvou simplexních otázek). A to jsem ještě neznal ta znění, která uvádíte. Dobře jsem udělal.

Ještě před 3 lety bylo v Ostravě cca 5-6 znalců v oboru neurologie, nyní zbyl tuším jediný.

Karma.

1 0
možnosti

Odfláknuté, hloupé a úmyslně zkreslené nebo nepřesné posudky jsou pro jednu stranu soudního sporu opravdu likvidační. To co předvedli "znalci" v oněch mediálně známých případech je na pořádnou pokutu, ukončení činnosti a ještě na pár facek. Kdo na to nemá znalosti, kdo to nechce dělat, kdo švindluje - ať to prostě nedělá.

0 0
možnosti
Foto

Jste ihned hotov. Jistě - některé mediálně známé posudky si zaslouží kritiku. Nicméně jde nejspíše o promile všech, které jsou předkládány.

Posuzovat celý obor podle jedné negace není správné.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS