Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Jéje, teprve teď jsem zjistil, že u nás je nějaká Strana nezávislosti8-o

0 0
možnosti
JR

J64a30n 82R93á19ž

11. 3. 2019 18:37

Já bych chtěl, aby volební účast do EU Parlamentu byla opravdu vysoká, i když se to bohužel nestane. Vysoká účast by totiž znamenala, že se k volbám dostaví i řada těch, komu EU-Parlament připadá zcela zbytečným a k volbám standardně nechodí, a dali by svým hlasem, že pochopili, že letošní volby budou přece jenom o něčem rozhodovat - na rozdíl od všech minulých. Větší volební účast euroskeptiků by dala šanci na faktickou změnu v našem eurozastoupení. Při účasti očekávaných cca 20-25% mám obavy, že nás budou opět zastupovat lidé jako je Šojdrová, Pospíšil, Polčák, či Niedermayer a obávám se, že by v tom případě měl šanci i Škutina nebo Telička.

0 0
možnosti
Foto

J70a26k60u67b 86R59o51t52h

11. 3. 2019 12:18

Hysterie začala především v podání vaší takřka neexistující strany. Viz lži předsedy Matějky v jeho předvolebním článku. Mimochodem, čím to je, že čím menší a marginálnější partaj, tím víc blogerů na iDnes má? :-/

8 0
možnosti
JK

K navýšení nákladů bohatě postačí clo. Jsme pro EU důležití, ale nikoli nepostradatelní. Výrobu aut a jejich komponentů lze přesunout jinam i když to znamená počáteční náklady a distribuce elektřiny nemusí nutně přes Česko bez těchto dvou obchodních oblastí se můžeme jít klouzat. Můžeme pak požádat EU o humanitární pomoc a budeme ještě rádi, že jsou měkkosrdcatí.

Co se asi po našem odchodu z EU stane, budeme moci ohnout banány, z tuzemáku bude zase rum, vystřelit si budeme moci z čehokoliv a ve Škodovce se znovu najede výroba Favorita. Prostě zářná budoucnost jak ji (dle vás) chceme, ale beze mě, doufám, že mě chápete.

4 1
možnosti
Foto

Pane Kučero, Vy opravdu i věříte tomu, co jste napsal?

1 1
možnosti
VV

Vsiml jsem si, ze pocet agitek tech co by radi byli placeni v € v posledni dobe stoupl.

2 0
možnosti
MS

A vy jste toho zářným důkazem! ,,,;-D,,,

2 0
možnosti
AK

Hysterií tady hýří ti,co mají strach z toho,že se otočí kormydlo a oni půjdou a půjdou!!!Peoč by takový Topáci křičeli,že se jedná o jejich koryta,že když vědí,že se tam nemusí dostat!!jenže mne připadá,že se tam dostanou a zas budou škodit jako to dělají už dlouho.To samé jsou i jiné strany stávajícího demobloku!!Ty už předvedli co umí a tak je nikde nechtějí,jen těch pár zlodějů a pražská kavárna za nimi stojí!!

0 0
možnosti
Foto

doplňte si znalosti ze základky ;-(

1 0
možnosti
JC
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 687x
Vystudoval jsem a živím se ekonomií. V současné době jako soudní znalec o odvětví oceňování podniků. Mám malá dvojčátka, která mi v současné době vyplňují skoro všechen volný čas. Jsem členem Strany nezávislosti České republiky.

Seznam rubrik